meeeen går inte o ladda upp bildeeeeeeer !!!!

asså hallå fattar inte ?
Min data har blivit seg eller något !!
jag skriver , men så fort jag ska ladda upp en bild kommer det upp en grej : internet explorer har slutat att fungera ..
Ahh hände så i fredags också jag kommer få damp!
Kan inte ladda upp bilderna från lördags och söndags ;(
Det var kul ändå, vi kollade på the uninvited, skit bra film , det är en sån film man måste kolla två gånger på för att verkligen fatta hela grejen :D
men den hackade lite, så dagen efter när jag skulle lämna tillbaks filmen sa jag det.
Då fick jag en till film ! gratis mohahhaha
Men ni alla måste kolla på the uninvited ! Två gånger !

Aja fan va dåligt med bilderna o allt -.- 

Kommentarer
Postat av: kanik

den filmen ee tvär bra zan!

2010-11-01 @ 22:47:40
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0