röhsska muséet !

hejsaaan!
Har it bloggat idag ända tills nu, i know :O
Men nu är jag här !
Idag var vi med halvklass i R.muséet.
Vår lärare vann ju någon tävling så nu ska vi få skissa något av glas.
Någon kommer ta med sig de skisserna till småland så att de kan blåsa glasen och sen skickas de tillbaka till oss :D
Antingen får vi de eller om man vill kan man sälja sin på muséet! coolt va ?

Men nu är jag faktiskt hemma hos folk !
Sitter på golvet med deras data i knät hahahahhaha.
De bor ganska nära min pappa ! :P



Kommentarer
Postat av: sandraa:)

säger hon att den e bra :D<3

2010-11-12 @ 18:45:47
URL: http://sandraazeebra.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0