ingen rubrik ?

Hejsan !
Hur mår ni? bra eller hur :D ?
Vad är det för dag idag? hm, torsdag. Så yani vi ska städa och sen ska jag la kolla på vampire diaries, right ?
Bloggade inte igår, min mamma hade typ datan hela tiden!
Asså ni fattar varför jag vill ha en rosa data i julklapp ? :O

Idag var det buffertdag i skolan, snälla fråga inte vad det är om jag ska svara så säger jag: en onödig dag!
Så vi kollade på en film som var tre timmar !
Save private ryan, hette den. Eftersom att vi ska börja med andra världskriget nu så a..


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0