bilderna !

HEJSAN !
Var jätte kul igår :D
Jag och lejla c var där sen typ 12, eller jag var det haha !
ni ska få se hur vi fixade taket ;)
Iallafall sen kom alla, tara hade fixat en spotifylista så vi hade bra musik !
Så dansade vi lite och så, sen åt vi sen dansade sen massa andra roliga saker !
Just det vid ungefär klockan 23.00 gick vi ut lite tror jag, var skit kul, asså så skönt att gå ut när det är så mörkt..
Aja några killar kom ända ut till gården för att fråga oss om vi ville följa med de hem ?
Eu no life ?  hahhahaha vi sa nej såklart :O
De ba : vi har allt , musik, dricka bla bla ...
Sen gick vi hem för taras skull -.-
När tara och samira hade gått hem kollade vi på en jätte rolig film hahahahhahahahha ! !
asså åh jag srattade tills jag fick tårar !
Den hette typ; harold and kumar escape from guntanamo bay
Well well, jag lejla c, eve och leila sov inte å hela natten !!
Vi höll på och målade mustach och så på de andra så är jätte trött nu !!

Här kommer bilder :D ( äntligen hahahahha )











orkar inte med alla bilder !

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0