efter en hel dag på gymnasiemässan...

Jaa vi gick runt lite där och det fanns verkligen jäätttte många att välja på!
Herregud, de tre som jag "fastna" för var : hvitfeldska , fässbergsgymnasiet och ihgr  !
Den första känns som en bra skola verkligen, de har höga betyg men dem har också dansgrupper och olika saker som skulle vara roligt att vara med i :D
Den andra känns som en skön skola! Det de berättade asså det kändes bara så hemtrevligt :)
Och den tredje är ju engelska skola! De pratar även engelska på tex so lektioener och så, det är ju jätte bra ?

Om ni vet något om gymnasium så snälla ge mig råd !!! ♥


sen fikade jag lejlaC och melis


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0