första prao dagen !

hejsan !

Slutade klockan fem idag !
Åhh va jobbigt det var i slutet!!

Men ska berätta lite om hur det var :) ?

Jag var där ungefär halv 11, så en tjej som också praoade där visade mig vart jag skulle byta om (bara tröjan)
Sen så fixade vi lite saker, om någon kom serverade vi drick till dem..
Men sen ungefär vid klockan 12 till 1, herregud då var det katastrof!
Det var kö för att kunna få en sittplats :S
Efter det blev det tomt igen.
Och då fick vi äta :D jätte god mat också!

Sen fick jag besök av melis, och efter det av shirin, kanik och samsam, och stackars lejla som väntade 1,5 timma på mig!


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0