jag är skiiiit sur just nu !!!!!

Kunde bara köpa detta !



asså tänkte dra ut pengar för att köpa väskan!
Men vad händer?
" tekniskt fel "
vilket jävla fel, testade två gånger till och det funkade inte så jag tänkte ba äsh kanske går att köpa direkt från kortet, så vi gick till paprika först.
Hon lät mig betala utan legitimation, men så funkar ine mitt kort??
Hon ba : det står att det är ett gammalt kort.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh vadå gammalt !!
Ska fråga min mamma när jag e där vad hon har gjort med det!
Som tur va hade jag typ 140 kronor så kude bara köpa det dära ;(

Kommentarer
Postat av: kanik

aa ja fick.

bara för pengarna så klart...va gör mani nte för pengar, utan de skulle ja ALDRIG ALDRIG TACKAT JA!

2010-10-23 @ 18:27:54
Postat av: T

sv: kul att du är med snygging :D

2010-10-23 @ 22:54:45
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Postat av: T

Hej där! :D

Nu har jag valt en vinnare av Dagens blogg. Kika in och kolla om du blev den lycklige :D

Om inte.. Kan du väl iallafall gratta?

2010-10-23 @ 23:21:15
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0