kanellbulle dagen !

Hejsan !
Nu är jag hemma från skolan.
Idag fick vi sluta tidigare :thumbup:
Så det var ju bra, jag var tvungen att typ städa mitt skåp sen eftersom att jag inte hittade mitt svenska häfte!
Sen så hittade jag den längst in! Så leila blev tvär sur, hahahhaha för jag hade förstört hennes i hopp om att få kopiera!
Men men.. tur att jag hitta iallafall !:P

Just det, idag är det kanelbulle dagen!
Åh blev sugen på en bulle nu,



bilder från några månader sen när melis "och jag" gjorde kanelbullar !

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0