today was a god day

först så åkte vi till stan med pappa pch de.
Så jag köpte väskan som jag inte kunde köpa  igår med mitt ruttna kort :D
Haha så kosha fick också köpa något.
Sen åt vi på burger king och sen kom vi hem.
Men då kom jag såklart på att jag inte gjort min svenska analys!
Men tara tvingade hem mig till henne så gick dit och gjorde den -.-
Sen vid åtta kom jag hem och duschade och nu sitter jag här
HAHAHHA snart ska jag kolla på jersey shore !
Och som vanligt missade jag ju gossipgirl ... :/

har ingen bild på min väska ...
Vad vill ni ha istället ?

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0