bajs på läxa

hur kan man glömma sitt häfte med all information om det partiet man ska ha en inlämning om?
Alltid, jag lovar alltid när jag har någon viktig läxa så tar jag hem en av böckerna!
En! och det är alltid den onödigaste !
Jag har tur att anna ändrade tills på fredag, vi skulle lämna in ett arbete om ett parti imon egentligen .. :(
Men jaa, nu blev det fredag istället !

nu ska jag väl fortsäta att gå och skriva på typ ingenting ..! -.-


gammal bild från typ.. innan sommarlovet !
Jag, melis leila och filipha :D

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0