bästa dagen !

Hejsan !
Idag var jag som sagt ute i torget med sandra och tara.
vi tog böcker, man fick ba ta typ 1 eller 2 fast jag tog 6 stycken hihi!
Sen gick vi hem till tara , åt god mat :)
sen gick vi uuuut till den underbara gården!
Vi va där med semme, maria, laila, och orre .
Åh grattis maria som har nopprat sina ögonbryn, hahahha skiit söt blev hon faktiskt !
Sen typ vid halv nio gick sandra och tara hem, jag stannade typ en till halvtimma och det va då allt det roliga va hahahhahaha :D

Just nu chattar jag med sandra på msn!
Vi camar, och jag tar kort..






Kommentarer
Postat av: Saandraa

Bästa dagen jagb sväär!<3

2010-09-04 @ 23:19:36
URL: http://sandrasedighzadeh.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0