hemma från skolan !

Hejsan !!

Omg snackade i telefon med samar precis. Sen min mamma ringer till hemtelefonen ba:
Sandra vem snackar du med i två timmar?? stäng av nu, jag ska ringa till din mobil !
så jag var tvungen att stänga av med samar mitt i vårat prat :(
Jag kollade på tiden, det var faktiskt inte två timmar hahahahha det va exakt 46 minuter..
Jaja, jag måste gå och göra sallad tills när vi äter mat sen sa hon -.-

Omg tvär roliga dag idag ba så ni vet hahahhahahahahahaha kunde inte sluta skratta !!!

Bjuder ! :D

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0