ingen bild! :(

Hejsan !

Kom precis hem från skolan.
Åhh och samar och hennes klass kom hem från flämslätt idag !
Haha vi hade matte lektion när hon smsa att hon va framme, så jag frågade mia om jag fick gå på "toa".
-Jaa, men skynda dej. sa hon :P
Hahah så jag sprang ner och mona sprang med mig till sidan av min skola och där snackade vi med alla och så.
Sen såg jag att samira också hade kommit. Sen typ en minut efter såg jag mia där :O
Asså hon va tvär sur, hon ba ni skulle gå på toa!!
Hahahaha så alla sprang tillbaka till klassrummet.. :D

Men men, nu ska jag äta och sen läxoooor ..!

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0