kan man börja gråta av skratt ?

well i can !
Hahahahahhahahah herregud !
Jag tror denna dagen faktiskt var myckeeeet roligare än igår :D
Jag började komma ihåg allt jag skrattade åt igår, och jaa jag skratta mer!
Jag ramla i bamba! Och jag råkade spotta ut allt mitt vatten på leila!
Min mascara rann! Och allt detta samma dag vi ska ta kort..
jätte lyckat -.- :thumbup:
Sen i slutet hade alla plötsligt gått hem utan mig!!
Så jag satt där ensam och väntade på samar för jag orkade inte gå hem.
Och jag e glad att jag väntade på henne, för efter det blev dagen ännu bättre :D

mobil bild, suddig!

Kommentarer
Postat av: ' lejlaceric .

Du glömde skriva att du skämde ut dig HAHAH :D

2010-09-04 @ 12:53:45
URL: http://lejlaceric.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0