min fot har somnat !

Hejsan !

Laddade precis upp bilderna från idag på facebook, så orkar inte ladda upp de här också..
Om ni vill se så kolla där :D

Kollade på en tväär rolig film förut som hette norbit.
Hahahah omg den va så överdriven men ändå bäst!

Well well,
Haha fick en parfym förut, en begagnad -.-.. eller vad det heter hahahha :D
Asså nadia skulle slänga den sen jag ba : öh ofta du ska slänga den, jag kan ta den!
Hahahahha hon ba okej här !
Liksom ofta man ba slänger en parfym i papperskorgen :p


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0