orientering idag -.-

Hello !

Idag åkte vi till skatås.
vi skulle typ orientera..
Jag var i samma grupp som leila, lejla och melis, men amanda, becka och emma gick också med oss!
Det gick fan jätte dåligt för oss !!
Herregdu det tog en timma och typ 45 minuter :S
Förra året med lejlac och kanik gick det typ en timma och tre minuter eller nåt.
Denna var katastrof hahaha asså vi kunde inte hitta 7an !!
Den var typ mitt i ingenstans...
Amanda tog lite bilder och så, men inte jag så det blir inga bilder haha :(
var rädd att någon skulle ta min kamera :blush:

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0