pizza !

Hejsan !

Är fortfarande inte hemma faktiskt.
vi är hemma hos några i frölunda som jag fick åka direkt till från sandra.
Deras lägenhet ligger typ mitt i frölunda torg :)
Min mamma säger att hon vill bo i frölunda.. typ här någonstans :/
Jag både vill och inte vill!
Är skiit mätt just nu, kan typ inte röra mig haha.
Jag åt precis hemlagad pizza, mm ibland är det nästan godare än resturang pizza!
Så nu har det varit pizza två dagar i rad.


De vi är hos har en jätteeee söt liten bebis !!
wiii tog kort med han, men de kanske inte vill att man lägger ut och så..

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0