back from school

kom precis hem från skolan !
kul dag, vart på bra humör heelaaa dagen, typ sjöng o sånt i korridoren :d
yäyä, måste erkänna att det ändå vaaar fööör tråkigt utan åttorna i två veckor -.-
men nu är de ju tillbaka o då är skolan full igen HIHI

nu är jag hungriiigg, hade hemspråks prov (?) typ helt oförberett, hade ju engelska nationella muntligt också idag, också oförberett...

första gången jag hade på min min jacka idag också HAHA, var faktiskt inte för varmt för den som jag trodde :thumbup:


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0