dageen

heeeeej
har inte bloggat på hela dagen, i knööw :D '
men har it haft tid ( yani jag är jätte busy hela tiden -.-) HAHAHA neej men iallafall.
Idag var vi lite i askim med familjen, det var kul men orkade inte stanna ville hem och äta..
så det gjorde vi.
Sen var jag typ ute på stora gården hela dagen med lillebror, plus tara, orre o alla de :D
kuul, men nu är jag häär.
Tittar på nån konstig film som började precis på trean, Lakeview terrace hette den.


just nu HAHHA medan det är reklaaam, (asså jag gillar kameran på pappas data)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, hade du en bra helg då? :) Förlåt för sent svar..(Hoppas det är lugnt)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-11 @ 16:31:00
URL: http://sannalitens.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0