efter en låång dag...

sitter hemma nu, alla sover förutom jag -.-
oouuff har vart en jätte rolig dag idag :D

Först gick jag hem till tara, och efter ett ååår gick vi till torget där vi träffade pappa som gav mig pengar.
För vi skulle till en pizzeria, tvär god pizza har de, o de coola va att pappa körde den bussen vi tog HAHAH
när vi va fraamme åt vi våra pizzor o allt,
men sen när vi gick till hållplatsen var det 20 min kvar :O
HAHAHHA vi hade det tvär kul på hållplatsen ( vi var själva), vi gjorde massa videosar o sånt..!
Och när bussen kom, HAHAHHA så var det min pappa som körde den, igen :D

När vi kom hem, kom sandras familj dit också, asså hem till tara.
Och tillslut lät jag tara klippa mitt hår :blush: inte så stor skillnad bara liteee kortare !


taras lillasyster lara

mmmmm

sötaste taraaa

finns inte så många fler bilder, men massa videosar !
skulle visat om jag kunde !!

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0