internet fuckades

som vanligt är mitt iternet fuckat, och såklart med den turen jag är född med funkar internet överallt förutom på min data? Assåååå på riktigt vet inte huuuuurr många gånger jag sagt detta men, fuck comhem på riktigt nu.
Så jag kommer antagligen inte blogga för orkar inte springa fram och tillbaka till mammas data :/
Tills mitt internet funkar igen...
aja idag måste jag iallafall plugga, så blir inget bloggande ändååå
Nationella i engelska imon + spanska läxförhör + ekonomi prov på torsdag -.- döda mig !!

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0