jag har haft en riiiktigt efterbliven dag

assååå HAHAHAHA har känt mig efterbliven hela dagen :(

idag i gymmet ( jag sa något till leila):
Jag: HAHAH jag visste att du skulle reagera såå.. slog vad med mig själv :D
Leila: ehh, slog du vad med dig själv haha??
jag: aa, asså jag gör alltid saker med mig själv..

HAHAHAHHAHAH asså hon skratta tvär mycket sen skratta jag o aa :p
plus var liiteeee, bara liitee efterbliven när jag chattade med ailenn nyss HEHE..
skrev en hel text om hur hungrig jag va :(
för jag är det... fortfarandeeee


wa
är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttt hungrig
torkar ut här
jag ruttnar
bokstavligt talat
haha
men asså på riktiigt
har typ tredje världskriget med min mage nu
den är fan arg på mig
" ge mig mat sandra"
den kommer äta upp mig inifrån snart
waaa
JA VILL HA MAAAAAAT

Kommentarer
Postat av: Minis ♥

Tack så mkt :D



Var gärna med i min foto tävling,inget speciellt tema :D reglerna hittar du här :D



http://minisliv.webblogg.se/2011/april/fototavling.html#comment

2011-04-29 @ 20:53:22
URL: http://minisliv.webblogg.se/
Postat av: gabriella

sv; jag tror faktiskt ändå inte att du skulle vilja ha det , för att det är sjukt jobbigt när alla frågar vem som är vem, och dom säger hela tiden fel namn på oss ;) hahah <3Men det är ändå tur att jag och min tvillingsyster är tvåeggs :)

2011-04-29 @ 22:11:04
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0