little brooo

är hemma hos pappa just nu..
känns lite länge sen ? :d
men grejen e, min lillebror är tillbakaa ! HIHI sööt
så jag o han tog lite bilder HAHAHHHA eller mest jag dåå -.-


HAHAHAHHA slängde upp honom i lufteen :d ser lite cp uuttt


mjukisen har jag gjort själv HIIHI

så idg träffade jag iallafall tara efter skolan, tvingade henne träffa mig orkade it åka hem själv HAHHAHA
i bussen såg jag diana, haha längesen. Så tara blev helt glad när hon såg henne sen :d
vi satt i mc lite och sen drog vi alla hem, nu är jag här.. o laddar upp bilder !

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0