vågar it "stressa" datan?

Jag ringde comhem !!!
jävla gubbe han va så fucking ful :o
han fixade den, sen jag ba men den kommer gå bort nu igen för det var samma sak igår ( jag ringde de fixade den, efter två sekunder var internet borta igen) sen han ba nej. jag ba ehh joo?! Nej det tror jag inte..
Men jooooooo asååå vafan fick damp :o
sen han blev typ irriterad eller nåt, så han ba:
vet du vad? jag har fixat detta åt dig nu så om det inte var något mer...?
assååååååå fan va fuuuullll

så nu jag vågar fan inte ha massa sidor uppe, är rädd att internet ska försvinna igen :o

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0