första skoldagen öveeer

Tycker dagen gick ganska bra idag faktiskt :D
Min klass är typ.. okej, asså blev jätte bra vän med några tjejer från min klass, de var faktiskt skit snälla :D
Två av de kände jag lite sen tidigare. Men det var kul, skrev upp mitt namn på hvitfeldtska dance crew också typ :d
HHAHHAHA åååhh älskar ju att dansaaa, kommer blii såå kul hoppas jag !
Sen efter skolan gick vi på cafe med några av tjejerna i klassen, tror jag kommer trivas bra med dem heheh
tog en bild från deras blogg.. :blush:

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0