grattis bästavän ! ♥

grattis tara kamangar !
14 år nuuuuu, tonåring yani :D
HAHAH, hoppas du lever 1234568 år till, ba om jag också gör det då... ne men aa.
jag hatar dig för att jag måste skriva en text om dig.. lika envis som vanligt. du ska alltid ha rätt eller alltid få som du vill. När du bestämmer dig för något gör du det, o de e jobbigt, ne skitsamma de e jätte bra :D.. för dig då.
du kan va yani kaxig o så ibland oxå, men de e ba ditt lilla skal, uunder det finns de som e braaa !
en sak med dig, du är riktigt lat, it när de gäller fotboll o sånt skit, MEN när du ska göra något, hämta något.. riktigt lat, mannen jag va rädd att tappa bort mig i djungeln du hade på dina ben för några veckor sedan..för du orkade it ta bort. men du skäms it, asså de e därför jag gillar dig, För du är dig själv, du spelar it över så de dära divorna som ska spela något de it är. DU är DU twaw !
HAHAHAHAHHA taraaaaa, är glad att tjejen visade mig dig den dära dagen HAHAHAHAH asså vi är nästan likadana, kommer du ihåg? vi tänkte exakt samma sak o typ avsluta meningar o sånt! HAHHAHA så roligt :D
I LOVE YOU. 
bebiiiiis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NI TÄNKER LIKA O NI ÄR LIKA ;pPpPpPpPpPppPPPPPPppPPpp

2011-08-11 @ 13:12:28
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0