jävla devote.

ute nästan heela dagen idag!
Med sandra, men träffade också massa andra vi va med..
först såg vi kanik och leila i stan sen gick dem, när vi kom tillbaka såg vi narin o rahad ( o wiam lite.) vi åkte med de till backakyrko, och tillbaka HAHHA.
seeeen träffade vii vem.? SHIRIN. hon satt i bussen som en luffare HAHAHHA vi följde med henne, o där såg vi mona + kanik o leila igen. JAJAJJA sen vavi med shirin tills nu, nuu kom vi hem o sitter dääär :D


devote.se dampar?
Men tror jag laddade upp bilderna från idag !

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0