konstig vakt...

asså idag när jag var ute med tara i torget, så bestämde vi oss för att gå in i HM ba så..
sen när vi va där inne, jag stod och kollade på kläder, så står en vakt bredvid ba så typ kollar på mig..
så jag gick till andra sidan, med tara, o jag ser att han följer efter oss !
man ba okej.. asså han kollade på oss som om vi hade tagit något.
så vi testade o gå fram o tillbaka men han fortsatte följa efter oss asså utan att skämmas.
vi kolla på mascara, han står däär typ en meter bakom oss..! :o
så vi gick ut, de va fan obekvämt att stå där med han.
sen jag ser någon komma springandes mot oss när vi går ut. OMG fick hjärtattack, han ba:
- Eyy tjejer !?
vi ba, ehh aaa?
- vart ifrån kommer de glasen ni håller i ? tyckte de såg väldigt fina ut.. är det från det dära hanburgerställe?

asså herregud, HAHAHHAHA trodde vi hade gjort något, asså vi fick såna cocacola glas från mc ni vet... :tired:

Kommentarer
Postat av: dite

tack detsamma fina du! :)

2011-08-05 @ 23:57:30
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: L

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA HAN MÅSTE HA SNEAT PÅ LIVET ALLTSÅ AAHAHAHAHAHA

2011-08-06 @ 00:59:46
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0