last day of summer

Idag väckte min mamma mig fööör tidigt.
Hon ba: du måste vakna tidigt, så att du kan sova bra sen, för din skola börjar imon o BLABLABLA.
Så jag vaknade klockan 9 :( var skit trött.
Och eftersom att min dag började tidigt, så hände de grejer tidigare, HAHAH jag har redan vart i stan...
Nu är jag hemma :D
Min mamma är sååå smart så hon glömmer sin plånbok? Och jag hade ba 300 kronor med mig typ, så fick betala med egna pengar.. men de räckte HAHAH
orkar it visa vad jag köpte nuuu.
Men jag köpte från Kappahl och SaintTropez? Första gången för båda typ HAHHA

Kommentarer
Postat av: CONVERSE

- Tack :)

Jag bor i Stockholm!

2011-08-22 @ 16:56:06
URL: http://minaconverse.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: tack så mycket! Nej inte det minsta faktiskt :)

2011-08-22 @ 17:20:00
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0