lilla lilla brunnsbo

ÅÅÅÅHHH. Idag när vi åkte hem från hvitfeldtska så sa jag till leila att vi måste ba kolla Brunnsboskolan :(
Och det gjorde viiii, HAHAH oooohhh vill tillbaka diiiiit. Det var så roligt, redan på den lilla tiden vi va där hade vi jätte kul!
Passade på att ta några skrivhäften HEHE, man måste köpa till gymnasiet och jag tänker it köpa en ny varje månad för typ 59 eller nåt HHAHAHA snål? YES I AM.. :D
Sitter iallafall ensam hemma just nu, och är faktiskt skiiit hungrig :( Men mamma är it hemma än, och jag kan it laga mat.. så får vänta. "#¤%&!"#¤%#

Kommentarer
Postat av: Anonym

brunnsbo :(((( kommer dö snart, saknar skolan så mkt

2011-08-25 @ 17:18:50
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0