natalieeee.

helllööw
har it bloggat på länge.. eller aa typ.
men har it hunnit för har ju vart här i borås med natalie :D
asså HAHAHAH som jag alltid har sagt så är hon verkligen vild, sheytan..
bara idag, så råkade hon göra sönder en tallrik, allt glas kom i maten så vi fick slänga maten...
sedan satt vi i rummet, o jag vet fan it vad hon gjorde men hela hennes stora spegel ramlade ner på golvet och gick sönder !! asså HAHAHAH, sen nyss, så hon rengjorde några körsbär, de va skit många. Så när hon blev klar skulle hon ta in de till köket, gissa vad som händer? hon tappar de ocksåå !! asså HAHAH på riktigt, har aldrig sett sån som henne, allt bara idag.
har iallaffal skratta skiiiit mycket de två små dagarna jag vart här..

o nu gjorde hon sönder en stol !!
har några mobilbilder.. 

Kommentarer
Postat av: tara

Jo nu hahah sandra kristendom och islam ee samma religion bara jesus o mohammed e skillnaden jag tror inte på nån av de och eftersom att min slökt är muslimer blir jag musse.. Använd den du hahah :P

Fastade det va inte ens jobbig folk överdrev!

2011-08-02 @ 22:07:12
URL: http://tarakaamangar.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0