whatever

I HAVE NO TIME. just kidding

Nee men asså på riktigt, har aldrig vart så här o-bloggig eller skitsamma, kolla. Kan it ens skriva normalt herregud.
JAJAJA men orkar it bloggaaaaaaaaaa längree.
de känns så tråkigt :(
Iallafall skolan har ju börjat nu på riktigt ocksååå, fast vi har it fått nån sån riktig läxa än.. eller tror inte det?
Köpte en sån biljett idag ocksåå, Hvitfeldtska ska typ ha en fest på parken, never been there, men aaa hoppas de blir kuul. Man fick köpa till andra sa hon, asså bjuda in folk som inte går på vår skola? Sååååå aaaa säg om ni vill :D så aaaaaaaaa.
skitsamma, asså jag är skit trött detta e mitt fulaste inlägg HAHAHHA + bild..

Kommentarer
Postat av: Anonym

när var hur varför hurdå vad gör man?

misss uuuu

2011-08-29 @ 22:22:33
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0