katastrof dag!

Nu är jag hemma hos min pappa, efter en helt efterbliven dag i skolan :O !!
Orkar it skriva om det HAHAHAHAH.
Sen efter skolan gick jag hem för att ta med min data och allt till min pappa.
Så ringer samar mig ba var e du sandraaaa ?
Jag ba hemma, hahahahhah sen hon ba får jag komma hem till dig och gå på toa? :blush:
HAHAHAHHA hon var fan framför min dörr när hon frågade mig såå aaa det gjorde hon.
Sen åkte vi till stan tillsammans men hon lät mig it åka hem för hon ville gå runt !




Kommentarer
Postat av: Aileen

HAHAHAHA SAMAR VA SÖT

2011-01-28 @ 18:27:20
URL: http://aileeniis.blogg.se/
Postat av: samar

DU SKRIVER INTE SANNING SANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vadå hon lät mig inte gå hem -.-

hejdå

2011-01-28 @ 18:35:34
URL: http://mondoblog.se/samargharibi
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0