cp kamera

asssåååå efterbliven kamera jag har! eller rättare sagt minneskortet typ.
jag sätter in det i datan för jag ville visa en skit söt bild.. så syns it ens mina senaste bilder ba typ en :s
asså jag tog typ 250 bilder i turkiet.. och det står att alla bilder tillsammans är 230? och jag har ju it bara turkiet bilder! OMG efterbliven jag dör :(
så nu får ni it se bilden...

så idag fick jag iallafall se lillebror o pappa o så, efter en månad typ !
totoo :D
vi gick typ ut lite någonstans, sen när vi kom hem ville taras lillebror att kosha skulle komma ut.. de är visst bästavänner nu ?
så jag stack ut på gården med honom HAHAHA O aaaaa..

o nu sitter jag ba här...

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0