HAHAHHA okej aileen.

aaaaa heeeej.
har it orkat blogga för har vart med minaa kompisar o så, ute för de mestaaa :D så jaaa, ni förstår.

förut var tara här med sina syskon! typ första gången, asså vi ville att de skulle leka med kosha, men de enda de gjorde var att bråka o gråta o sånt :o asså herregud, min lillebror klarar it av sånt här HAHAHAHA

men jaja, nu sitter jag själv.. fan vill till lisebrg imon men ska till en 18 års fest -.-
har it ens fest kläder eller nåt med mig hit.. man ba okej --> jeans.



HAHAHAH tara så söt !

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0