hemma nuuuuuu

asså jag kom hem nuuuu !
herregud, asså NEEJ, var it där ute o grilla tills nu, men när vi kommit hem så var klockan typ 9, o då gick vi istället för att komma hem, till mammas kompis.. som bor precis här !
så nuuuuu är jag äntligen hemma :O
ÅÅHH kommer it hinna kolla så mycket på PLL, kanske ett eller två avsnitt... HAHHAHA beroende..
men de va faktiskt kul idag, träffade en tjej där som hette anna, tur! Skulle inte vilja va själv där, herregud.
hon går visst i sandras klass? HAHHA coolt :D men vi hade kul faktiskt, försökte gå in i sandras skola.. asså svär misttänker de gömmer något där, vafan e de så hemligt för HAHHA -.-
aaaa, ni ser ju... fängelse !
asså HAHHAHAHA mina bilder e ba onödiga sååååååå...

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0