hemma.

kom hem för typ en halvtimma sen.
vi gick ut från badhuset 7 :O
sen gick vi till MC också HAHHAH så aa.
men omg, i badhuset så träffade pappa sin kompis och de hade sina barn med sig också, så jag var typ med de ganska mycket !
men asså när vi åkte i rutchkanan så kom en man o typ försökte göra rekord, så han ba: ni kan it göra bättre än mig! o hans rekord va typ 9.något, så HAHAHA vi försökte och jag fick 7.04 , omg blev själv chockad :O för fort, så han typ började säga att jag fuskade (?) och att de va fel på tidtagaren, jag ba men herregud. HAHAHAHH
jaja de va kul iallafall :D

har inga bilder heller, fan jag vill ha sån undervattens kamera... tänk er va coolt ? '

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0