happy day

heeeeeeeeeeeeeej.
vart ute typ heeeela dagen idag, först med tara, vi gick o hämtade aileen hos henne, de tog ett år -.-
så åkte vi till sisjön för att köpa en pool till arvin lara o kosha :D
fast vi visste it vart man skulle av så vi fick åka runt hela grejen o tillbaka... FAIL.
jaja sen kom vi hem, o efter ett års blåsande o sånt så fick de bada, o vi tre var istället med tjejerna på gården :D de va ski kul, vi typ dansade fail danser och sånt, ååh lahme dansen + min, aileens o lailas underbara african woman dans HAHAHHAAH så roligt :D
ajaaaaa, så vi va ute till typ halv 10, då skulle ailoo hem, o jag också så aaaaa.






african woman danceeeee, så roligt HAHAHAHHA

jävla aileen som kan sånt :(

asså, hahahhaha första gången jag såg denna, den va ganska okej... men sprite e bättre :(

någon glömde låsa.....

Kommentarer
Postat av: aileen

HAHAHAHA FUCKYOU DET GICK INTE ATT LÅSA!!!!

2011-07-28 @ 00:26:37
URL: http://aileeniis.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0