piff o puff

aaa, hej...
jag måste skriva om piff o puff, för de vill de HAHAH de tvingar mig :/
de båda är jätte små o söta HHAHAHA, typ exakt likadana är de... o lika jobbiga o sånt. asså ni två passar verkligen ihop ! 
Men det är faktiskt jätte kul att vara med de :d, man har alltid roligt.. de har sån konstig humor, skrattar åt allt nästan.. ibland åt mig också... :(
de gillar att mobba mig ni vet, misstänker de pratar om mig varje dag HAHAH ne skoja men aa.. de är roligt att få er att skratta så skitsamma, jag blir it ledsen när ni mobbar mig.. ibland hehe :D
jag vet att ni kommer sakna mig i gymnasiet !! typ sitta o gråta på rasterna... jag kommer iallafall att sakna er, har faktiskt blivit närmare vän med piff o puff de senaste månaderna än innan ! Känns iallafall som det ! o vi ska fortsätta sååååå,
mmmmm, o ni kommer ha tråkigt i bamba utan mig hehe, ni slipper bli blöta, FAN ASSÅÅ ÅÅÅÅH MÄRKER FAN NU NÄR JAG SKRIVER HUR MYCKET JAG KOMMER SAKNA ER I GYMNASIET ;( ojag kommer fan ha skit tråkigt utan eeerr !
TOTOOOO så söta e niiiii , MMM hoppas vi kan äta pizza imon ! ♥ ♥

jag saknar eer faktiskt nuuuuuuu, förlåt att jag glömde säga att jag skulle till turkland :blush: ...
sååååååååå aaaaa, älskar er :D
slut !



skitsamma jag är snäll : lejlaceric

Kommentarer
Postat av: eveeee

HAHAHAH totoooo, vet att du kommer sakna oss i gymnasiet. HAHAHAH vem fan ska jag springa iväg från i bamba nu?

vadå jobbiga HAHAHAh du har aldrig haft roligare vänner sandra :D



AHAHAHA aa jag förlåter dig att du ba reste iväg i 2 veckor från ingenstans utan o berätta..

2011-07-13 @ 23:09:58
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0