tillbaka i sverige

NNUUU är jag hemma igen!
efter två veckor i varma turkiet, lite för varmt!
vart skit kul där faktiskt, men skulle vara ännu bättre att bara åka med vänner :D får vänta några år kanske..
laddar upp lite bilder från då, orkar it skriva o sånt HAHAHHA lat.
framtida bellydancer = killar typ HAHAH
smart att glömma solglasögonen i sverige...
för mycket vågor för henne? HAHHAHAHAHHAHHA
andra veckan träffade jag jasmin, som enligt min mamma var min barndomsvän i biskopsgården när jag var liten HHAHAHA :D
skitsamma.
aaaa, det va allt jag orkade med :D
HAHAHHAH, nu ska jag vara i sverigeeeeeee, faktiskt kul  ändå, bara man är med vänner o allt !

Kommentarer
Postat av: kanik

zandeeew, du har ju blivit brun din pruttttt !

hahahaahah den bilden med din mami e klockren walla :D

2011-07-07 @ 23:15:13
Postat av: LLLLL

Waaaaaaa Sandra, biskop o sånt ;))

2011-07-08 @ 20:27:51
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0