avslutningen !

idag var det avslutniiiinng!! Har både längtat och inte längtat, eller vad man säger :(
asså ååhh, kommer aldrig se alla de hära lika mycket, förutom ikväll typ.
det va faktiskt några som grät idag, HAHAH men jag kunde inte gråta.. :blush: vet inte varför, men fick ingen sån gråt känsla.. fast det betyder ju såklart inte att jag inte kommer sakna alla :d













naw båda grät !

HAHAHA och lejla o eve jämförde sina betyg.. -.-

jag och leila fick bullar av ida !! fan va snäll HAHAHAH vi typ bråkade om de, men sen lugnade vi ner oss lite.. HAHAHA




Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0