guess what ?

asså, något som jag inte orkat skriva på min blogg än är att jag ska till turkiet snart... imorgon faktiskt :blush:
HAHAH men aa, nu skriver jag ju det, asså folk vet ju ändå..
såå det komer blii kuuuul hoppas jag !
ska vara där i två veckor, i ett hotel som ligger precis vid stranden typ, ÅHH  p e r f e k t !

så ikväll måste jag sova lite tidigare än normalt.. för måste vakna skit tidigt sen på morgonen, ska vara på flyplatsen senast 06.00 eller något, om jag hörde rätt !
aja, så hoppas att vädret blir lite varmare här när jag är tillbaka !

hit ska jag !!
asså sökte på google på vårt hotel o då kom de upp massa bilder på detta! Så tror det är hit vi ska iallafall :thumbup:

Kommentarer
Postat av: aileen

HAHAHA JAG VEET ATT DEN ÄR KONSIG!!!! du e också mobbad sandra hahah :(

ååååh, vill också dit! Fan vilken lyx du haaar :'(

2011-06-22 @ 18:03:12
URL: http://aileeniis.blogg.se/
Postat av: kanik

SANDRAAA !

du har fan inte sagt att du ska t turkiet! :O

iafllafall.. ha trevlig resa gyaana! <3

2011-06-22 @ 22:27:15
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0