hemma hos shiiin

nu är jag hemma hos shishkooo fortfarandee :D
vart ute med henne typ hela dagen och gjort massa saker HAHHAHA o skämt ut henne lite ba..
Men nu ska jag va jätte snäll och hjälpa henne att städa sitt rum :d
jaa, vi ska ta före och efter bild HAHAHHAHAH, asså jaag kan verkligen inte sitta där inne! jag får damm i min mun.. HAHAHA skoja men typ :D

jalla hejdååååå hon skäms typ -.-


HAHHAHAHAHHAHAHAH bild på shirins mamma och min mammaaa HAHHAHA från shirins data :d

hahahah man hittar allt möjligt i hennes dataaaa

Kommentarer
Postat av: malin

sääääääääht samma fiskmobil som mig har du ju

2011-06-10 @ 22:41:59
URL: http://malinleona.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0