jag har förstört mina jeans...

asså, jag har ju några jeans som det typ är världens största hål i, och jag orkade inte ha ett sååå stort hål så tänkte att jag kunde klippa de till shorts nu på sommaren. Även om jag älskar de :( de är typ de skönaste jeans jag har !!
Så jag började klippa... HAHHAHAH o det blev skit fult, asså man kan inte vika upp de som shorts om ni fattar, för de är för tajtaaa !! :mad:
ska försöka fixa de sen..
nu sitter jag iallafall o gör typ ingenting, väntar på att shirin ska vaknaaaa
för ska nog va med henne idag tror jag.
ajaaaaaa. .
här är typ en gammal bild på jeansen !!! de va ändå sötaa.. åååhhhhh hatar mig själv nu

Kommentarer
Postat av: aileen den bästa

idiot

2011-06-10 @ 13:00:15
URL: http://aileeniis.blogg.se/
Postat av: shirin

söta ??? OMG KOLLA HÅLET ASSO SHIIIIIIIT

2011-06-10 @ 13:24:49
URL: http://shersher.blogg.se/
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0