klassens dag

okej lyssna nu.. idag hade vi "klassens dag" men hela klassen var ju it ens där eftersom att ingen vill åka till fula vrångö -.- ville inte heller egentligen. Men gick ju ändå..
vi kom hem typ två, men jag hade för första gången i hela mitt liv typ, inga nycklar med mig! (skitsmart)
och mamma var it hemma, hon var i frölunda för.. a.
så jag fick åka ända till frölunda med mjukis o ett linne, o det enda jag hade med mig var min lilla mobil, HAHAH asså inget mer! skämdes skit mycket, för min klädsel passade inte in i den situationen.
men det gick bra ändå, träffade tara aslani också, efter 100 år haha :D

bilder från idag, vrångö:





hahah kanik försöker fånga fresbeen, OMG HUR FAN STAVAS DET, FÅR DAMP?



åh snälla va ful.

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0