sista skoldagen

idag var det våran sista skoldag typ.. förutom skolavslutningen då.
asså tänk er! Jag har gått i brunnsbo hela mitt liv, och nu ska jag börja i ny skola :( med en helt ny klass..
därför ska vi ha kuuuul imon! Vi måste, på balen då. ALLA ska dansa, hoppas jag :d herregud, längtar.
vet fan inte vad jag ska göra med mitt hår heller, asså jag tänkte ju locka det.. men tror ni jag kan sånt??
jag ser ut som fucking lejonkungen när jag lockar mitt hår -.-
tänkte testa denna veckan, men hann inte. Och orkar inte göra det nu längre, försent.
så här ser det ut när jag lockar mitt hår.. nästan. det ser tillomed bättre ut här än vanliga fall :(

fan man ser it så braaa... men aaa typ så: lejonkungen..


men nu ska jag duscha !! ♥

Kommentarer
Postat av: Aileen

HAHAHA SISTA BILDEN! HAHAHHAHAHAH

2011-06-15 @ 19:41:25
URL: http://aileeniis.blogg.se/
Postat av: shirin

BAAAHAAAHAAAHAAAAA , KANIN

2011-06-15 @ 20:32:24
Postat av: nanda

vad ska du välja för gymnasium ? :)

2011-06-15 @ 20:48:40
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0