tidsinställt inlägg hehe

HEEEEEEEEEEEEJ, just nu är jag säkert på flygplatsen.. eller redan i flyplanet vem vet HAHHA
påväg till underbara turkiet !  Till 30 graders värme :D ni andra får stanna i sveriges lilla 10 grader eller nåt HAHAH
ÅHH, kommer faktiskt sakna alla ändå, fast två veckor går skit snabbt så jaaaa...
detta kommer säkert vara mitt sista inlägg på typ två veckor.. så aaaa jag kommer inte blogga!
kommer ha kul istället!
Och jag vet inte hur det är med sms och sånt? Om det kostar att skicka sms till mig o så..? Vet inte men skicka inte sms för säkerhets skull HAHAH, ba om ni verkligen måste :d
HIHI så glad !

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJDÅ SANDRA!!! HÄLSA TURKIET FRÅN MIG :(:(:(:(

2011-06-23 @ 10:01:05
Postat av: shirin

gulligt att du säger hejdå också -.- jag visste inte att du skulle dit ? hade planer för oss tvåå. men skitsamma då -.-

2011-06-24 @ 21:44:18
URL: http://shersher.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg sandra fucking kom tillbaka missyou din bajsplutt. sandrumandruuuu <3

2011-07-03 @ 00:09:56
Postat av: aileen

de va från aileen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2011-07-03 @ 00:13:30
URL: http://aileeniis.blogg.se/
Postat av: LLL

saknar dig sandra, när du kommer tillbaka så åker jag till turkiet.

åhhh



jag vet att du saknar mig mest..

ihihihihih



2011-07-04 @ 15:03:50
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0