turen vände

heeej hej !
Idag var jag i stan med mamma, vi gick ba runt helt normalt. Köpte typ inget.
men asså, jag har ju ett bankkort fast det va länge sen jag använde det så hade visst glömt bort koden, så idag så kom jag på en kod som jag trodde var till den, och jag testade.. det var fel. sen testade jag en liknande o allt. ÅÅHH asså jag har testat tre gånger nuuu!! Man kan it testa mer annars spärras det :(
hatar sånt...

nu sitter jag iallafall o äter en skit god mackaaa, ska sitta vid datan lite tills 8, för då börjar vampire diaries :d

Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0