21.12 ?

asså något läskiigt (tycker jag iallafall) händer mig typ varjeee fucking dag :O
Typ på kvällen, jag sitter som vanligt sen typ efter en stund när jag tar upp min mobil är klockan 21.12 !!
Asså jag menar inte bara två-tre gånger utan VARJE DAAG händer samma sak :O
Känns som att det är ett tecken för någonting HAHAHAH asså på riktigt vissa av er kanske it bryr er om sånt men för mig är det tvääär läskigt :S
asså tänk er varje varje dag.

måndag 21.12
tisdag 21.12
onsdag 21.12
torsdag ...

aa ni fattar HAHHAHA
skulle vara värre om det stod 20.12 HAHHAHAHAHAHAHAHHA -.-

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-03-04 @ 08:26:55
URL: http://vadfanskajagheta.se
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0