duschat !

Idag har jag inte bloggat, men jag hade inte tid hehe :D
Först på morgonen när jag fortfarande låg i sängen med min kurdpyjamas, så smsade leila mig och bad mig följa med till statsbiblioteket -.-
HAHAH jaa v båda var helt ofixade med fula kläder och ja dit gick vi.
Sen kom vi hem då stack ´jag hem till leila igen, vi åt pizza hihi och kollade på film :D
all about steve  HAHAHAHAHA den va rolig faktiskt !

Men nu har jag duschat och sitter här. Sen måste jag kolla säkert om vi inte har läxor eller prov tills imon för känns inte som det och det är ovant att känna så :O


Kommentarer
LYSSNA, om du ska kommentera, skriv inget dåligt okej? HAHAH, plus, jag hatar såna som skriver: hur har din dag varit? typ bevis på att du inte läser mitt inlägg utan ba vill att jag ska kolla på din blogg.. skriv hellre en riktig kommentar om du ändå ska kommentera !


glöm it namn:
senil?

E-post (syns ba för mig)

har du blogg?

nu kan du kommentera♥

Trackback
RSS 2.0